Úvod >> Něco o mně


free player from mysplayer.com

 

Podle egyptského horoskopu jsem se narodila  ve znamení   bohyně  Sachmet (“Mocná”) je to lví bohyně, strážkyně pekla a spravedlnosti. Sluneční bůh ji vyslal zničit vzpurné lidstvo. Někdy jí byli obětováni zločinci. Její srdce postrádá soucit, nezná pochybnost nebo útrpnost. Je současně vládkyní, která dohlíží, aby v životě poddaných vládl řád a jas.

Obrazek

Lidé narození ve znamení tohoto boha mají skvělé pozorovací schopnosti a vyvinutý telepatický smysl. Charakterizuje je také silná vůle, vitalita, vytrvalost, velkorysost a tvořivost. Tito lidé o sobě zpravidla nemají žádné pochybnosti, protože důvěřují svým schopnostem a kvalitám.  Mají dar rychlých reakcí a i v těžkých situacích uplatňují svůj vrozený a neomylný instinkt a postřeh. Jejich nedostatkem je málo shovívavosti,  a přílišná autoritativnost. Tito lidé rádi ovládají ostatní lidi, a to ve smyslu materiálním i duchovním.
Nositelé tohoto boha nejsou ani v práci či v lásce jednoduchými partnery. Sotva se dokáží vyrovnat s omezením jakéhokoliv druhu,  jejich milostné city jsou silné, ne vždy mívají šťastná manželství, neboť mají značné majetnické sklony a jsou žárliví. Tolik horoskop. Podle druidů je mým stromem topol.
 
Není to tak docela pravda, nemám nedostatek shovívavosti a dost mě ovládají city a emoce.  Jsem ráda veselá, mám ráda  kolem sebe lidi. Když můžu někomu pomoci, pomůžu hned pokud je to v mých silách. 
Jsem tolerantní a přeju lásku všem, bez rozdílu věku i pohlaví. Umím milovat tělem i duší, umím pohrdat, umím nenávidět, ale umím i odpouštět. V žádněm případě nejsem žádný anděl, mám i negativní vlastnosti, (dost) a nijak na jejich odstranění nepracuju. Patří ke mně tak, jako k obilí osiny.
 Jsem provokatér, buřič a rebel i když se mi to někdy nevyplácí, ale zase na druhou stranu, --něha a přátelství pro mě znamená moc. Od mala jsem byla samý průšvih  
 ( pokračuje to i v dospělosti ). Je to proto, že spíš než rozumem, snažím se jednat tak, jak mi velí cítění.  Miluju přírodu ve světle slunce, i ve svitu měsíce, tma mě neděsí, spíš naopak, láká mě tajemno, -- neznámo. Moje aura má základní barvu fialovou a mění se od světlé, po jasnou, střed přechází do červené. Myslím si že jsem silná abych zvládla všechno co život přináší, jen se skláním před zákonem, který nemůže člověk změnit, před zákonem života a smrti.
Proto chci, abych prožila život tak, aby byl pro mně příjemný, dopřát si to co mi poskytuje, žít tak, abych nezpůsobila někomu bolest. Žít tak, abych překračovala s čistým čelem práh do světa stínů.

TOPlist

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 Aby se uvolnilo místo na komentáře, byly starší příspěvky archivovány a dány na web -  http://www.archiv.estranky.cz/

  nejnovější komentáře jsou na webu -

http://www.archiv2.estranky.cz

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx        

TOPlist

 

Komentáře

Přidat komentář

Opište, prosím, kontrolní kód:  Kontrolní kód

Přehled komentářů

anebo taky neschopnost se orientovat (fikus, 14. 03. 2010 03:23)

když si potřebuji něco ujasnit, začnu uklízet. Jinak jsem zastáncem teorie: malý nepořádek, malé problémy, malé úsilí vynaložené na úklid. Nejsem vlastně lenoch? :-) Jsem muž a proto si odpovím hned: ne nejsem. :-)

pro Saty (fikus, 11. 03. 2010 02:34)

umím si představit vytíženého člověka. Pořádek mne dokázal vrátit na správnou kolej. Pořádek mne pomáhá orientovat, je to tvůrčí činnost.

pro Fikuse (Saty, 11. 03. 2010 00:33)

Oblíbený rčení že snaha se cení má malý nedostatek, nikde se už neříká, nakolik se cení. Mám ráda pořádek kolem sebe, ale nesmí bejt chirurgicky sterilno. Víš, já dokážu v momentě uklidit, ale v momentě zase všechno rozházet. Kdo by se pokusil uklidit můj nepořádek, se zlou se potáže. Říkám rozečtenejm knížkám, sem tam nějakýmu kousku oděvu poházenýmu po pokoji a binci v šupleti psacího stolu nedbalá elegance. Sachmet ví, že jsou důležitější věci, než srovnaný tužky v penále. :-DD

pro Luciuse (Saty, 11. 03. 2010 00:16)

Tos mě teda úplně vyrazil dech, jasně že bych tě chtěla slyšet a konkrétně tuhle píseň.:-D Já mít 3,5 promile, tak bych se nezmohla říct ani jak se jmenuju, natož abych ještě zpívala. To seš teda dobrej během chvilky měnit repertoár. Musí tě to bavit a musí ti to něco dávat.

jak jde o pořádek... (fikus, 10. 03. 2010 00:27)

a tak to bych unesl rád! Třeba bych si vysloužil i soucit u Sachmet, smejčil bych-li několikrát denně a jinak byl hodný!!! Hm, tohle asi u mne neprojde co?:-) Snaha se cení,...co na to Sachmet?

Highway to Hell... (Lucius, 22. 02. 2010 09:48)

Drahá Saty,myslíš skladbu -Highway to Hell- od AC/DC?Můžu Tě ubezpečit,že tuto písničku zazpívám.Dokonce jsme ji s kolegou párkrát hráli,sice bez bicích,jen tak s kytarama,ale hráli...A já ji zpíval,sice je pravda,že jsem měl,asi "3,5 promile v krvi"ale dal jsem to a někde je snad i nehrávka,kterou Ti samozřejmě pošlu,pokud jsem ji nevymazal a pokud ji najdu.Víš,ono být zpěvák,Ti dává strašně moc možností,jak naložit s hlasem a "uměním" které ovládáš,určitě i Martin Ti řekne jaké to je,vědět,že dokážeš zazpívat např.dechovku,nebo nějakou lidovku a z toho se dokážeš během chvilky přeorientovat na tvrdší žánr,třeba např.na kapelu AC/DC s písničkou Highway to Hell.Nicméně,ještě Ti musím poděkovat,za ten "andělský hlas" je to strašně hezké číst o sobě takové řádky - děkuju a doufám,že se někdy uvidíme a že mě hlavně uslyšíš Ty na živo,pro Tebe a všechny ostetní...Lucius

Je to tak... (anonym, 14. 02. 2010 00:28)

mám tě rád Saty, jsem moc rád, že tu jsi fikus

Pro Saty (Azrael, 13. 02. 2010 20:19)

:-) Pokud i nadále nemáš ve schránce žádné maily odemě, můžeš mě kontaktovat na icq 303957293 nebo skypu Velucar... Díky

Pro Saty (Azrael, 13. 02. 2010 19:02)

Můj Mail je chiton@seznam.cz Azrael jsem dal ale do předmětu... zkusím to tedy napsat znovu..

pro Azrael (Saty, 13. 02. 2010 14:46)

Používáš v mailu taky nick Azrael? Prošla jsem teď všechny maily od 5.2., ale nenašla jsem od tebe nic. Zkus to prosím poslat znova ju?

..... (Azrael, 13. 02. 2010 14:38)

Už jsem naspal, ale odpoveď pořád nikde.... :(

pro Azraela (Saty, 05. 02. 2010 21:20)

Jestli máš nějaký problém, napiš mail na 1Satanka@seznam.cz

Pomoc... (Azrael, 05. 02. 2010 20:16)

Prosímtě Satanko máš ICQ? jestli jo prosím napiš mi ho...

pro Fikus (Saty, 26. 01. 2010 18:58)

Ahojky Fikusi,snad to skloňuju správně.:-D Tvůj popis by neměl chybu, kdybys tam nezapoměl dodat - fantasta a snílek, jak jsem zjistila. Tohle jsou přece dvě nádherný postižení a já je u sebe kladu na první místo, preventivně, aby to někoho nezaskočilo. Taky se snažím se sebou něco dělat, ale zjišťuju, že času je pořád míň a míň. Neprozřetelně jsem to rozjela na všech frontách mých zájmů a teď ze všech oblastí přidházejí pozvánky, novinky, informace a nepřečtený knížky se mi hromadí, protože pro jedno nestíhám druhý. Nuda je pro mě neznámý pojem stejně jako pro tebe. Měl jsi na kahánku a proto si teď všechno vychutnáváš, protože víš jakou cenu má život. Přeji ti, aby tě už nic podobného nepotkalo a abys napsal hodně dalších zajímavých věcí...ty datový schránky mě vzaly.:-DDD

děkuji čarodějce (fikus, 25. 01. 2010 01:58)

No Saty, nejsi můj klon nebo já Tvůj ? :-) Věřím tomu, že pokud to my lidé neposereme, tak se dopracujeme nakonec k poznání, které nás změní k nepoznání. Jsem intuitivní týpek a mnohokrát se mi to potvrdilo. I to, když jsem svoje intuice neposlechl a jednal... Nelituji mičeho ve svém životě - vyjma toho, kdy jsem někoho podělal / myslím nechtěně,z nerozumu, neznalosti stavu, z nezralosti. / Koho jsem podělat chtěl, podělal jsem rád!:-)Nejsem genius, ale jsem rád, že jsem schopný přemýšlet alespon tak, jak nyní. Celý život na sobě pracuji / zvolna/:-). Mám se rád a nepohrdám životem, který mi nedávno lékaři a má kamarádka,..vrátily.Svět a život v něm může poskytnout tolik, že nechápu ty co vzdychají, že se nudí. To není můj problém a nikdy nebyl. Nemusím vědět všechno, jsem pro určité hranice a tabu mi svým způsobem dává pocit jistoty. Asi víš,že vědění je přímo úměrné vyzrálosti a odpovědnosti, vid? Při této hudbě se velmi dobře rozjímá:-) a proto skončím s pozdravem opatruj se a bud štastná. Já jsem. Papapa:-)

pro Zeko (Saty, 12. 01. 2010 10:38)

Já si nikdy z nikoho nedělám srandu, nanejvejš legraci. To sis ještě asi nevšiml, že jsme měly jen jeden den čas se na zkoušky připravit? Nechci se chlubit, to by mě vůbec nenapadlo, ale jsme fakt dobrý.:-DD Jestli na novém místě nebude internet, dá se to zařídit. jsi šikovnej kluk, takže no problem. Děkuji ti za tu poslední větu, je to pro mne ta nejvyšší pochvala a fakt si toho cením.

pro Luciuse (Saty, 12. 01. 2010 10:32)

Milý Luciusi, mrzí mě, že právě tobě nemůžu nic prozradit, protože ty se svým andělským hlasem mezi pekelnou chásku nepatříš, nebo si myslíš, že bys Highway to Hell zvládnul?:-DD

pro Satanku (Zeko, 08. 01. 2010 18:59)

Tak to teda čumím, si ze mě snad děláš srandu. To bych se nenaučil i kdyby mě mučili. No jo, čarodějka hold nemůže být jen tak někdo. Je to skvostné obvzláště ty jednotky rychlosti a výšky.
Musí to být pekelná jízda když začnete lítat, už jsem párkrát absolvoval rychlost blížící se k 300km/h ale vašich košťat bych se bál a nesedl bych na ně ani náhodou. A Monka?? Taková milovnice přírody, klidu a pohody a sedne si na splašený dřevo... Musím říct že jste se dostaly na jedny z nejvyšších míst v mém obdivovatelském žebříčku.
Vím že čarujete aby bylo dobře, proto jste taky ty nejlepší čarodějky, to už vám nikdo neodpáře.
Už jsem zjištoval jestli je daném místě internet, tak jestli to vyjde určitě dám vědět.
Baví mě být na Tvých stránkách, i když nejsem aktivní poslouchám, přemýšlím, sním. Ta atmosféra je prostě jedinečná .... kouzelná ....

Vyhláška (Lucius, 07. 01. 2010 10:20)

Drahá Saty nestačím se divit co všechno musí zvládat dobrá čarodějnice.Rád bych si přečetla dozvěděl se víc,Poradíš mi,prosím,kde?Děkuji,Lucius.

pro Zeko -2- (Saty, 05. 01. 2010 21:32)

RYCHLOST LETU
§)8- Létat se povioluje maximálně rychlostí 1320 k.o.s.-1
Startování a přistávání.
§)9 a) Startovat a přistávat se zakazuje na těchto místech:
- tam, kde se nesmí létat
-tunel, viadukt, pod mostem
-věže kostelů a p.
- na křídlech letících letadel, vrtulníků, raket a raketoplánů.
b) Při přistávání je nutno dbát zvýšené opatrnosti, aby nedošlo k poškození
majetku a nebo osob.
§) 10- Startovat se smí pouze komínem dostatečného průřezu, nebo balkonem.
Kde tato možnost není, možno startovat jakkoliv, dokud se dodrží §9
Nákladná a vlečená košťata.
§)11- Vléci kluzné koště nebo letět s nákladním koštětem může jen čarodějnice starší 183 let.
§)12 a) Osobní koště do vleku se brát zakazuje
b) Vléci bouřkové a sněhové mraky se povoluje vždy.
§)13 a) Délka vlečené násady musí být v rozsahu 1 -- 2 k.o.
b) Vlek musí být označen odrazkou trojúhelníkového tvaru a ČČK ) číslo čarodějného
koštěte ) shodným s koštětem.
Létání za snížené viditelnosti.
§)14 a) Koště musí být na přídi osvětleni černou kočkou svítící zelenýma očima.
b) Na zádi musí mít koště odrazku obecně šišatého tvaru.
§)15 Za snížené viditelnosti se zakazuje vléci vlečné koště.
§)16 a) Za deště, sněžení a bouří se doporučuje létat nejvyšší rychlostí.
b) Za snížené viditelnosti se povoluje metat blesky mimo trakční vedení.
§)17 V době od 01:00 do 05:00 se zakazuje vydávat zvuková znamení.
Výjimky a zvláštní ustanovení.
§)18 Předsedkyně FČČR na koštěti s majáčkem zelené barvy a
§19 Ostatní přednost letu se neupravuje.
§20 dojde-li k pádu v důsledku kolize, je všem viníkům zakázáno létat dle §3 písm. a)
§)21 a) Za letu se zakazuje plivat, odhazovat předměty, souložit a pod.
b) Za letu se povoluje dštít oheň a síru, vyvolávat bouře a krupobití.
§)22 a) Tato vyhláška neplatí o Filipojakubské noci.
b) Tato vyhláška neplatí v pátek třináctého.
Závěrečná ustanovení.
§)23 Tato vyhláška je v souladu s pravidly Evropského společenství, Islámských zemí a Amerického spolku strašidel.
§)24 Tato vyhláška zrušuje původní vyhlášku o letu na koštěti z 14. st.
b) Písmeno a) platí pouze v případě, že původní vyhláška existovala.
§)25 Tato vyhláška nabývá platnosti půlnocí Betaine 1994.
vyhlášku vypracoval, schválil a ustanovil Eurik --- Eurikův magia web.--2.7.2007. 22.23.
-------------------------------------------------
Dne 3.7.O7. úspěšně absolvovaly čarodějka Monka a Saty zkoušku z létání na koštěti.
Za pravost dokumentu Belzebub prvý, z Boží vůle vládce pekel.

Doufám, že až bude ten byteček a tvůj život se změní, že si na nás uděláš čas a přijdeš říct jak moc se ti změnil, ju?? Čarujeme aby bylo dobře.

pro Zeko -1- (Saty, 05. 01. 2010 21:31)

Díky za přání do Nového roku. Jeden maličkej úspěch už tu byl a správní přátelé se taky najdou a to je důležité. Bejt čarodějkou není žádná legrace. Kromě uhranutí máme v pracovní smlouvě lítání za každého počasí, a než nasednem na koště, musíme absolvovat letové zkoušky a znát vyhlášku:
--------------------------------------
čtvrtek, 2. června 2007
BEZPEČNOST LÉTÁNÍ NA KOŠTĚTI:

vyhláška č. 13/1994 Sb. o bezpečnosti létání na koštěti.
Základní ustanovení.
§0 a) Proti této vyhlášce není odvolání.

b) Čarodějnicí rozumíme inteligentní bytost ženského pohlaví, atraktivního
zevnějšku a příjemného chování, ovládající let na koštěti.
c) Koštětem rozumíme dopravní prostředek čarodějnice, včetně vyssavače.
d) Vyssavač musí býti vybaven spínačem " Tahem zapni, stiskem vypni " a trojcestným
katalyzátorem.
§1a) Létání je povoleno pouze čarodějnicím starším 15 let.
b) výjimky z písmena a) uděluje FČČR ( Federace čarodějnic ČR )
§2 a) Létat se povoluje pouze v podroušeném stavu s minimálním
obsahem mandragory v krvi - O.89417 promile.
b) Převážet víc jak jednu osobu je zakázáno.
§3 a) Při porušení této vyhlášky se čarodějnici zakazuje létání na sto let a její kotě
bude veřejně spáleno za přítomnosti předsedkyně FČČR
b) Čarodějnici může být propůjčeno koště pouze a jen na základě zvláštního povolení.
c) Pro let dle písm. b) platí omezení rychlosti na 7O n.k.s.-1 ( netopýřích křídel za sekundu )
d) Létat se přísně zakazuje nad chladícími věžemi, pivovary, lihovary, mlékárnami a věznicemi.
§4) Výška letu se stanovuje na / k.o. až 2355.5 k. o. ( kočičích ocasů ), pokud není určeno dále
jinak.
a) V tunelu, pod mosty a viadukty, létá se středem, pokud tomu nebrání zvláštní okolnosti
b) Nad vodními plochami a lesy je dovoleno létat jen ve výšce 13 k.o., aby nedošlo
k rušení vodníků, rusalek a nebo hejkalů.
c) Nad elektrickou trakcí je přikázáno létat ve vášce 7 k.o. od nejvyššího drátu vedení.
PŘEDLÉTÁVÁNÍ A MÍJENÍ
§)5 a) Předlétává se vždy horem.
b) Je zakázáno se posmívat pomaleji letícím pilotům tryskových letadel, drát peří
kolem letícím ptákům a chytat se raket a vrtulníků
c) v tunelu, pod mostem a viaduktem, jakož i v uzavřených budovách.
se předlétávat zakazuje.
§)6- míjí se vždy vlevo a horem, nebo vpravo a spodem.
§)7- Při předlétávání a míjení se dodržuje odstup alespoň 10 n. k.

pro Satanku (Zeko, 31. 12. 2009 11:20)

Ahoj Saty, jj toulal jsem se kde to šlo, to víš přes léto je toho vždycky hodně at už jde o práci, koníčky nebo pod. Když o tom tak přemýšlím tak by se dalo říct že mám docela ůspěšný rok za sebou, nejsou to žádná velká nebo významná výtězství či úspěchy, ale člověk by měl být vděčný i za malé věci. Sháněl jsem se po nějakém tom svém bydlení a vypadá to že by se mohlo zadařit začátkem roku tak doufám že to nezakřiknu a povede se. Protože pokud ano tak se můj život změní o nějakých 70% a na to se velice těším. Bude sice podstatně těžší, ale výzvy já rád a na změnu se těším víc než na cokoli jiného. Jinak by se našli nějaké menší úspěchy v mých zálibách což jsou závody, podařilo se mi zůčastnit se amatérského vytrvalostního závodu a nějakých kratších na pár kol tak jsem se přes léto vyřádil, všechny závody se jezdí v motokárách aby sis nemyslela že jsem nějaký závodník, opravdové závody nebo ty velké jsou moc drahé.
A jak jsi na tom Ty, něco nového nebo převratného se událo v Tvém životě???
Vy lítáte i za chladného počasí, holky? To jste teda drsnačky, no jo jiný kraj jiný mrav, smekám dámy...
Za chvíli je tu další rok tak přeji samé úspěchy a spoustu těch správných přátel okolo sebe.

pro Zeko (Saty, 27. 12. 2009 00:57)

Ahojky Zeko, toulal ses po hězdách, žes tu tak dlouho nebyl? Jsem ráda, že aspoň svátky tě přitáhly. Povídej co se za tu dobu událo? Monce jsem poslala po západním vánku zprávu, že jsi se zastavil. Určitě sedne na koště až se vyspí a přiletí. :-DD

pro Satanku (Zeko, 25. 12. 2009 11:44)

Ahoj holka, po roce zase vánoce, co. Ten čas prostě ne a ne zastavit, ale kdo by stál o to být pořát na místě. Přeji Ti krásné a pohodové Vánoce. Sníh bude snad až příští rok, hlavně nepřestat věřit at už jde o cokoli.
Měj se moc krásně a pozdravuj Monku.

Poutníček (Bandy, 06. 09. 2009 01:38)

Nejsi za hranicí. Jsi, zdá se, zcela mimo ni.

pro Poutníčka (Saty, 05. 09. 2009 14:39)

Hranice.

1-"Co jsou hranice mami?"
2-"Je to zeď, kterou stavíme si sami".
1-"Co když překročí ji někdo z nás?"
2-"Může být vítěz, nebo srazí vaz."
1-"Takhle končí krok na cizí území?"
2-"Tak to bývá, nikdo už to nezmění."
1-"Jeden krok, můžu být vítěz, nebo všechno prohrát?"
2-"Zvol hlavně dobrý směr...pak ničeho se nebát!!!"

Jsem tomu rád , že JSI !!! (Poutníček .................K.P, 05. 09. 2009 09:27)

Hranice

Dneska tu stojím,
jen lidské špatnosti se bojím!
Plameny mou schránku stráví,
větřík popel roznese po kraji.

Z Boží vůle,
má myšlenka nezahyne.
Jen jako semínko vzejde
a srdce čisté,
v lidskosti zahřeje.

Už Anděl natáhl ruku svou,
Bůh pomalu uzavírá knihu mou.
Ještě pohled věnuji do kraje,
na to lidské pachtění,
co přede mnou tu je.

Kolik toho člověk zkusí,
než k pravdě, k lásce
s čistým srdcem vstoupí?
Kolik cest projde,
než tu správnou nalezne.

Co asi udělá,
ta lidská ZRŮDA,
co v člověku je?
Co svou nenasytnou lží,
usurpuje jiné,
přitom jejich chléb,
jim od úst krade.

Ale už se jen usmívám,
svému osudu vstříc koukám.
Přijde den,
kdy lidé poznají pravdu.

A jejich světlo čistoty,
zamorduje v srdci svém,
__ tu zrůdu,
co jak podhoubí,
se rozmnožuje,
zlaté pozlátko
jen navenek ukazuje.
Poutníček.....(Karel74@cbox.cz)

pro "......" (555, 28. 07. 2009 12:08)

há ha HA. K popukání.

Saty a Lucius (Bandy, 20. 06. 2009 14:43)

Je mnohem snazší se zorientovat, když vezmeme na vědomí, že člověk je predátor a ještě k tomu na vrcholu potravinového řetězce. Je tedy zcela přirozená jeho potřeba mít největší a nejlepší sousto. Jen tak může být nejsilnější. Jen tak se projeví jako nejvhodnější objekt v očích žen. A dále. Civilizace nastolila jistá pravidla až po normy chování se ve společnosti. Určila zákony. Problém je v tom, že ne každý je ochoten nebo schopen je akceptovat. A tak se stane,že ten kdo není nejsilnější nemá tolik jako ten druhý. Tak si přikrade. Lže a podvádí. Je bezohledný k ostatním lidem. V dnešním světě není nejsilnější ten, co má největší svaly,ale ten, kdo hraje za nejsilnější tým. Nebo ten, koho ještě u ničeho nepřichytili.4

............ (......, 09. 06. 2009 17:09)

a jako žádná fotka s podprdou jo

Právo silnějšího... (Lucius, 06. 05. 2009 11:23)

Drahá Saty,zastávám stejný názor jako Ty,avšak si myslím,že není mnoho lidí,kteří mají to právo mít své tajemno.Patřím mezi ně,jsem moc rád,že to své tajemno mám a bojím se okamžiku,kdy ke mě nepříjde.I když dá se žít i bez něj,samozřejmě,ale s ním je to lepší.Strach z neznáma nemám,strach není z přírody,ze zvířat,i když kolikrát větších,než jsi sama,ale strach by jsme měli mít a máme,jen z lidí.Zvířata,ani příroda nevymyslela zákazy,příkazy,měli jen strach o sebe,když v přírodě platil jediný zákon přírody a de facto celého světa od nepaměti a to je právo silnějšího.Jistě,mohl by mě někdo oponovat,že to platí i teď,někdo má silnější auto,motorku,svaly napumpované tak že skoro praskají,ale pořád se tady nemůžu zbavit dojmu,že mě tam v té silnosti něco chybí,nebo přebívá...Dle zákonu přírody,se silnější a větší nažere,slabší a menší skončí jako potrava.Lidé se to snaží napodobit,ale neuvědomují si,ti lidé,že v přírodě je ta silnost dána jen a jen tím jak silná jsi Ty sama.Příroda nemá peníze,na to aby si koupila větší strom,nebo silnější zvíře,nemá tu moc se bránit lidem ve vymícování lesů,katastrofám,které zaviní většinou člověk,anebo stroj,který ale stejně složil opět člověk...Je to pořád do kola,ale zase na druhou stranu,člověk se narodil s tajemstvím a se svím tajemstvím taky odejde...pro Tebe,Saty a všechny čtenáře...Lucius...

pro Luciuse (Saty, 04. 05. 2009 12:28)

Mně tajemno také pomáhá, jsou chvíle kdy cítím jeho doteky. Nemám zábrany vstoupit na zakázané území, nebojím se vyslovit nahlas, co jiní třeba nevysloví ani šeptem a jím ráda zakázané ovoce. Proč? Protože jsem zjistila, že ani o půlnoci na opuštěném hřbitově ti nehrozí žádné nebezpečí, že v temném lese tě napadne akorát klíště, že ti nikdo shora nepomůže ale jedině člověk jako jsi ty a tak bych mohla pokračovat. Když se zbavíš po staletí vštěpovaného strachu z neznáma, z příkazů a zákazů, pak se ti začne líp dýchat a budeš se dívat na svět jinýma očima. Potom pochopíš, proč jsem napsala tyhle stránky. Dík za to všechno hezké, co jsi napsal.

Přátelství (Lucius, 01. 05. 2009 12:54)

Drahá Saty,je zvláštní,jak pár vět,pár slov dokáže pomoci...Jak jsem dříve napsal,mě pomáhá mé tajemno a taky hodně Ty,za což Ti musím poděkovat - DĚKUJI - Myslím,že nikoho nedovedu přeonačit,k tomu,aby byli lidé vstřícnější,každý máme své chyby,to je víc než logické.A navíc bych v závěru mohl taky skončit,jako farář,který chce přeonačit domorodce na jinou víru...Hrůzná představa...Nicméně,u pár lidí se mě to nenásilně povedlo a teď jsou to moji přátelé,se kterýma si dokážu povídat,celou věčnost a když spolu mluvíme,tak o všem,prostě nemáme mezi sebou žádné zábrany.Jenže je to jen hrstka lidí,co ale ten zbytek?Tebe samozřejmě počítám též mezi své přátele,i když neznám Tvou podobu,ale u Tebe je to něco jiného,Ty mě pomáháš,jen tím,že jsi a že jsi předvedla tyto stránky.Nemám více slov pro Tvou chválu...Víš,říká se, -nebav se s větším blbcem,než jsi ty- Ale jak to má člověk poznat?Já osobně se bavím s každým,ať je to blbec,nebo ne,vždy vyslechnu,názor,a pak teprve si udělám obrázek o daném člověku.O Tobě,Saty,mám samozřejmě jen to nejlepší minění,protože jsi osoba,procítěná tajemnem a krásou a já jsem moc rád,že mám Tvé přátelství...Lucius...

pro Luciuse (Saty, 26. 04. 2009 13:36)

Moc krásně jsi to napsal Luciusi. Úplně jsem viděla jak ti rostou andělský křídla. Nebuď smutný že jsou lidi takoví jací jsou. Zám dobře pocit tvé chutě pomáhat a následného zklamání i marnosti takového počínání, ale taky znám, že do toho jdeš znovu a znovu. Máš to v povaze jako číselný kód a s tím nic neuděláš. Časem to začneš zvládat s nadhledem. Takový svět, o jakém sníš, svět kde by se měli všichni krásně, měli se rádi,milovali se, nebyly by války, nikdo by na nikoho nekřičel,děti by si hrály kde by chtěly - takový svět na Zemi nenajdeš, ale můžeš si udělat přesně takový svůj malý svět s pár přáteli. Malý ostrůvek štěstí. Mě hodně pomáhá hudba zachovávat rovnováhu. Pouštím si ji a vybírám podle toho jestli mám blbý myšlenky, nebo je mi fajn a pomáhá to v obou případech.

pro Zeko (Saty, 26. 04. 2009 13:21)

Ahojky Zeko, velikonoce jsem přežila jako pokaždý, ale jeden koledník to málem nepřežil. Než se k nám s partou dostal, tak byl tak unavenej, že jsme ho křísili. (teda dostávali z opice:-DD) Jsem taky hodně venku než u PC, je škoda ty krásný jarní dny být doma. Teď po obědě využívám chvíli volného času než zase zmizím. Valpružinu noc slavíme ve velkém stylu na Petrovejch kamenech jako každej rok. Těším se a Monka zcela určitě taky, to vííííš, orgie a Sodoma Gomora.....kecáááám nevěř mi. Tak si užívej jarního sluníčka a zase se letem světem stav.

Ahoj Saty (Zeko, 19. 04. 2009 22:24)

Ahoj Saty, no jsme na tom hooodně podobně, jsem o něco málo dřívější znamení ( a se lvicemi si velice dobře rozumím ) a teplo, léto, slunce ... však Ty víš....
Ano máš pravdu ( jako vždy ) když člověk chce tak se dozví, nejde, vidí, slyší, zná ....., to jen tak okrajově ve skutečnosti je to složitější, někoho zajímá to někoho tamto, více času věnuje jiným věcem než ostatní atd atd, a o tom to je, proto jsme různí, proto jsme jedineční a každý z nás je originál jak jste tu nadnesly. Mě osobně zajímá spousta věcí, nejspíš víc než by se slušelo, z toho pramení má neznalost, od všeho trochu a ve skutečnosti nikde nic. Ale samozřejmě že mám nějaký obor nebo odvětví v kterým tak úplně neplavu a cítím se v něm jako ryba ve vodě. Jinak díval jsem se na ten odkaz, díky moc, ale se mnou je to trochu na dýl. Dal jsem si ty stránky do záložek a budu je časem studovat, ale co jsem se díval tak ten dotyčný mluví jako by četl v mé hlavě, aspon z poloviny ( třeba ten třesk ....), ale je to na dlouhý večery a ty jsou v zimě. Ted se momentálně snažím uplatnit svou existenci na tomto světě tak mám v hlavě jiné věci, ale určitě není od věci si jí protáhnout něčím jiným. Každopádně díky, zase budu o malý krůček víc vědět a nebudu si připadat divně když se mi bude zdát třesk nesmyslný a s vědomím že v tom nejsem sám se mi bude lépe usínat.
Měj se krásně Satanko, doufám že velikonoce jsi přežila. Co takhle Filipojakubská noc nebo taky Valpuržina noc, připravuješ se s Monkou ????

Cestou do Ráje... (Lucius, 19. 04. 2009 17:09)

Drahá Saty,jak píšeš,jsem zde,protože jsem důležitý a neexistuje můj duplikát.Jistě,není duplikát,nejen mě,ale ani nikoho jiného na světě,každý z lidí je krásný originál,ať se jedná o bělocha,černocha,roma,korejce,číňana,atd.Nejsem rasista,nikdy jsem nebyl a nebudu,pro mě je každý člověk,a nejen člověk,ale vše co dýchá,živé,unikátní,co má svou duši a logické,či nelogické myšlení,(lidé všelijak rozumově postižení),prostě zázrak,který je pojmenován a podtržen Životem.Je třeba si takový zázrak chránit a pokud se přihodí někomu to,co mě,(myslím tím,mé tajemno),je třeba si chránit i to a tím rozdávat radost a pochopení ostatním lidem,kteří takovouto "výhodu" nemají.Jsem "v uvozovkách takový trouba" že se snažím pomoci i takovým lidem kteří mě jakoli zraňují,nebo i ubližují,ale přece jen si vždy uvědomím,že jsme byli všichni "s holím zadkem" a patřilo nám akorát tak malinké místečko v malé postýlce.Ale,když někomu pomůžu,je zarážející,jak té pomoci dokáží někteří jedinci využít ve vlastní prospěch.Ne,k tomu aby si např.ulevili mou pomocí od problému,který mají,ale aby si vzali víc než potřebují,tzn.že chtějí sprostě pomoci využít a urvat z ní víc než je třeba.Určitě jsi měla i Ty takový zážitek,tak víš jaké to je,ani ne smutné,ale spíše mrzuté,ale Bohužel i takový lidé jsou.A Bohužel jsou pořád mezi námi a snaží se toho vědomě využít co možná nejvícekrát.Mezi nebem a zemí je spousta věcí,které neovlivníme,některé jedince,také ne a možná je to i dobře.Pokud by takový "koumáci" nebyli,nebyli by mezi lidmi žádné sváry a v podstatě by na zemi byl ráj a ač,by to bylo krásné,tak by se de facto ani se nežilo,jen by se všichni měli krásně,měli se rádi,milovali se,nebyli by války,nikdo by na nikoho nekřičel,děti by si hráli kde by chtěli - je to jen úvaha,pojďme zpět na zem.Věřím,že takový svět někde existuje,někde,kde není spojení autobusem,ani letadlem.Lidé jsou si v tom světě rovni,jako při narození... bez peněz,majetků,s holím zadkem...každý z nás...Lucius...

pro Luciuse (Saty, 17. 04. 2009 22:52)

Takhle jak jsi popsal svoji lásku a tvůj nynější stav, je nejlepším způsobem jak se s tím vyrovnat.
Je moudré jak to bereš. Život je nepřetržitý běh ztrát a nálezů. Samozřejmě že vím kdo jsi od první chvíle, kdy ses podepsal novým nickem. Mě to nevadí, je hezký a jsi za ním stále ty. Taky vím, že jsi v kontaktu s Martinem a to mě moc těší. Svět je krásný, ale musíme se naučit být silní, protože i když je krásný, umí být i nemilosrdný. Vždycky by sis ale měl připomenout, že tvoje přítomnost zde má nějaký smysl. Na celém světě neexistuje tvůj duplikát. Nikdy tu nebyl ani nebude. Jsi tu, protože jsi zde důležitý.

Prozření... (Lucius, 15. 04. 2009 10:51)

Drahá Saty,jsem moc rád,že jsi tady a mám Tvé přátelství.Rozchod je definitivní věc,tečka a i když bolí,dá se přežít.Je to vlastně jakási forma tajemství,kdy přestává být mezi lidmi taková ta tajemná - veřejná otevřenost a její konec předčí zastírání citů,milování,lásky.Pak je už jen takové nějaké dožití ve dvou,vedle sebe a na konec rozchod.Polemizace skončila,láska se vytratila a teď jsou jen dva lidé,které ale naštěstí ovládá další tajemná věc,a to přátelství.Kéž by takto končil každý rozchod,jako mě.Přátelství dvou bývalích milenců...Nemám rád války a nic s tím spojené a myslím,že je lepší,když jeden ustoupí,aby si jej ten,druhý,(ta druhá),nepřestala vážit,sice jen jako kamaráda,ale i tak je to krásné a mnohdy i tajemné spojení.Saty,dle "emka v závorce"si myslím,že znáš "mou pravou" identitu,(pod kterou Ti píšu v návštěvní knize),jsem tomu i tak trochu rád.Snad se v brzké době vše spraví a já si s Tebou a ostatními budu psát o tajemných věcech,které nejsou spojeny s láskou,rozchody,bolestí i když s tím vlastně vše souvisí...jak jsem napsal již dříve - všechno se vším souvisí - a i to že jsem tady,má svou tajemnou stránku a určitý důvod,Saty i když Tě de facto neznám,tak Tě mám rád,samozřejmě,jako přítelkyni,ke které si v povaze mluvení,psaní a stýskání,můžu dovolit cokoli,vím,že mě neodmítneš a o mé starosti i radosti se se mnou podělíš a já budu jen rád,ze Tvé odpovědi,ale i rady.Bolest ustupuje a já se cítím být opět plný síly a vidím konečně okolo sebe krásu a to že je nám umožněno ŽÍT na tomto světě s fajn lidmi okolo sebe...I když je smrt někdy krásným vykoupením,my právě teď žijeme a všem přeju,(včetně sebe),aby nás paní v černé kápy s pomyslnou kosou v kostnatých dlaních,navštívila co možná nejpozději a dle přání co nejsrdnatěji a bezbolestně...Žít je krásné...a důležité...Lucius...

pro Luciuse (M) (Saty, 15. 04. 2009 09:30)

Ahojky Luciusi, po menším výpadku jsem zas tady. Vím že každý rozchod nějaký čas bolí, ale až si uvědomíš, že tvoje přítelkyně je minulost, začneš novou kapitolu v knize svého života. K minulosti se vracíme jen pro poučení, raději listujeme dál a poznáváme nové kapitoly, získáváme nová poznání. Máš talent pro hudbu, to je skvělý. Moc ráda si od tebe něco poslechnu a když se bude song na stránky hodit do nějaké rubriky, velmi ráda jej tam dám.
Zmínil ses o jaru. Pro mně je to paleta světlých a zářivých barev, které jaro v duši rozsvěcí. Vnímej ty barvy a buď šťastný. Přejeme ti krásné dny a jsme rádi že jsi s námi.

Jarní tajemství... (Lucius, 10. 04. 2009 20:41)

Drahá Saty,ačkoliv právě procházím velmi špatným obdobím a není mi dobře,na těle,ani na duši,přesto všechno,jsem si teprve teď všiml,že začalo krásné a slunečné jaro.Jistě,poslala jsi mi na můj mail krásné přáníčko,příchozí jara,ale já si toho nijak zvlášť nevšímal,což je chyba.Jaro považuju za nejkrásnější roční období a i když jsem Tvé -pozvání-četl v zimním období,tak mě to strašně připomnělo jaro - léto.Je to úžasné a mě to dává strašně moc.Jelikož zpívám a hraju na akustickou kytaru,tak mě právě v tomto období napadá nejvíce nápadů a písniček.Pevně doufám,že mě napadne písnička,kterou sám vymyslím,zkomponuju a nahraju pro Tebe a Tvé stránky,tak aby dala potěchu i lidem kteří čtou Tvé stránky,ale hlavně by měla ta píseň být pro Tebe,Saty.Měj se krásně,přeju Tobě i případným čtenářům stránek krásný jarní večer...Lucius...

Láska - bolí,či nikoliv...? (Lucius, 10. 04. 2009 10:42)

Milá Saty,to co píšu jde z mého nitra,ze mě,cítím to tak.Jsem moc rád,že se Ti to tolik líbilo.Mám ten dojem že všechno se vším souvisí,nic se neděje jen tak.Chci rozdávat radost,humor a dobrou náladu,ale celkem mě štve,že to mnoho lidí nevidí,(viz moje přítelkyně).Doufám,jen že já zůstanu pořád já,takový jaký jsem byl.Byli jsme spolu rok a za tu dobu bylo vše perfektní,až jsem si kolikrát říkal,že to není ani možné.Bohužel se všechno změnilo za posledních asi 14 dní.Ale neřešme tady můj problém.Chtěl jsem tím jen říct,že nikdo nejsme dokonalí a strašně málo si vážíme ostatních,nejen lidí,ale i věcí.Jsem moc rád,že jsem našel Tvé stránky a dokážu se v nich ztratit,(v dobrém slova smyslu),na hodně dlouho.A když se spojím se svým tajemnem,které už znáš,tak tady dokážu být i celé odpoledne,(samozřejmě,pokud mám volno).Nechci se tady líčit jako někdo ublížený,ale přece jenom je svět okolo nás někdy,možná bych řekl až krutě nespravedliví.Lidi co máme rádi,co je milujeme,většinou nemilují nás a najít si partnera pro život je mnohdy neúnosně těžké.Všem kteří budou tyto řádky číst,přeju mnoho lásky a porozumnění,všem Vám,včetně Saty...Lucius...

pro Luciuse (Saty, 10. 04. 2009 01:19)

Milý Luciusi, píšeš, že jsi teď v nepříliš dobrém období. Hodně lidí takové věci mění. Někoho otupí a je zcela bez zájmu, jiný zahořkne a i ze slov pak je ta hořkost cítit. Ty jsi plný citů a dobré člověčiny, které se nemění i když by ti bylo sebehůř. Každý z nás podobnou situací prošel, nebo teprve projde. Setkání, láska, rozchod...naděje, štěstí a zklamání. Tohle všechno si musíme vychutnat, abysme věděli že žijeme, tohle všechno k životu patří. Musela jsem si přečíst 2x co jsi napsal a bylo mi zvláštně hezky, přesto, že je to trochu smutné čtení. Je mi hezky proto, že jsi to všechno tak krásně napsal. Já si těch tvých slov vážím a děkuji ti za ně. Přeji ti a se mnou i ostatní, aby to, co tě teď trápí brzo pominulo a abys byl šťastný.

pro Zeko (Saty, 10. 04. 2009 01:03)

S tím teplem jsi na tom jako já. Jsem lev, tudíž sluneční znamení, zimu dá se říct přetrpím a jaro, léto, podzim si vychutnávám naplno. Jsem ráda, že jsi se dozvěděl něco, co tě zajímalo. Víš, když člověk chce, tak se dozvídá plno věcí, které by nevěděl a to by byla docela škoda. Víš, přikláním se k myšlence, že teorie vzniku života je zcela jiná, než Darwinova a před třemi dny jsem narazila na docela zajímavé čtení, tak jestli budeš mít čas, koukni se na to: http://www.y-port.cz/cz/stale-clanky/konec-darwinovy-teorie.html
Nediv se, že se moc nemedializují věci jako například kladivo. Vědci jsou bezradní a jen nad tím kroutí hlavou. Nemůžou zatím k tomu nic říct, protože by to obrátilo naruby všechno, co se stále ještě učí. Přeji ti krásné jarní dny a hodně sluníčka.

City - pro Saty a lidské pokolení... (Lucius, 09. 04. 2009 09:55)

Milá Saty,jsem moc rád,že jsi tu se mnou a že se můžu kdykoli spojit,jak s Tebou,tak s lidmi kteří čtou tyto stránky.Zvláště teď,kdy prožívám těžké období.Sice mé tajemno mi neustále pomáhá,ale já mám obavy,že v tomhle mě nestačí.Rozchází se se mnou přítelkyně a já jsem z toho docela "na mrtvici".Přece jenom je mě 29 let,měl bych mít rozum a pochopení pro takové věci,jenže to nějak pořád nejde.City jsou strašná,ale i krásná věc,ale při takovém rozchodu bych je nejradši vymazal ze Světa,kdyby to šlo.Nicméně,musím opět poukázat na stránky Satanky a opět vroucně poděkovat - Saty - i když pro mě,de facto,nic neudělala,vlastně udělala,jsi tady a to úplně stačí a i to mi pomáhá,prožít a přežít tako tríznivé období.Rozchod bolí,je to role citů,velkých citů a já Vám všem,kteří toto budete číst,přeju aby jste měli city vroucné ke své blízké,nejen osobě,ale i k věcím,kterých si my lidé nevážíme...Lucius...

pro Saty (Zeko, 04. 04. 2009 20:27)

Ahoj Satanko, je mi jasné že rubriku vede někdo jiný a taky si tam dá něco svého což je docela pochopitelné. Je potřeba aby atmosféra co nejvíce vystihovla toho dotyčného aby se on i příchozí cítili jakoby na stejné vlně. SA jsou skvělí, máš pravdu a děkuji ti za ochotu, ale ušetřím i práci. Mám totiž doma všechny jejich alba do roku 2007 i živáky. Takže můžu nabídnout kdyby jsi něco postrádala, bude mi potěšením.
Jak jsem předeslal s jarem ožívám, narodil jsem se v letním období tak zimu moc nemusím, radši sluníčko, dárce života a energie jak jsi kolikrát prezentovala. Ale určitě sem budu chodit nakukovat, nasávat .... Nevím, ale mám tak trochu výčitky svědomí že sem ted moc nechodím ale neboj není to způsobeno tím že by se mi to tu okoukalo nebo se z toho stal stereotyp. To v žádném případě. Jinak četl jsem ten článek na to kladivo a nemá to chybu, super záhada, kdybych tě neměl tak se ani nic nedozvím, je to opravdu zajímavé a zasloužilo by si to daleko víc pozornosti a medializace. Byla by to opravdu pecka kdyby se tím začli zabývat příslušní lidé, a nejenom tímto ale všemi záhadami na zemi.
Měj se moc krásně, přeji Ti hezkou neděli krásná čarodějko a pohodové kouzlení.....

pro Luciuse (Saty, 30. 03. 2009 21:21)

Ahojky Luciusi, odpověď na to co jsi psal do rubriky "Pozvání" jsem ti dala sem.
Tady si spíš můžem povídat a tak s tím začnu. všichni tu používají přezdívku
včetně mne. Já ji vlastně dostala od kamarádky a už mi zůstala. Lucius není
vůbec špatný. Víš, ono je to k něčemu dobré. Člověk se za nick schová a dokáže
říct věci velice osobní a pečlivě v nitru schované před světem, což by pod svým
jménem neudělal. Vážím si toho co jsi napsal a děkuji ti za důvěru kterou ve mně
máš. V žádném případě nejsi "psychouš", jak jsi psal, naopak, jsi citově velmi
bohatý. Vlastníš něco, co mnoho lidí postrádá...pozitivní způsob myšlení
a buď za to rád. Zdraví i životní úspěchy jsou na tom přímo závislé.
Možná už jsi na to sám přišel díky taemnu, které ti pomáhá. Bude s tebou,
pokud budeš sám chtít. Chceš-li říct něco víc o sobě, povídej.