Úvod >> 13 - Rozhovor se Satanem


free player from mysplayer.com

Obrazek

 Imaginární rozhovor se Satanem.

1-Satane, jsi tam někde?
2-Jsem.
1-Proč existuješ??
2-Protože každé "PROČ" musí mít také své "PROTO"
1-Jsi spravedlivý?
2-Jsem pravdivý!
1-Proč trpí nevinní?
2-Ano, světu chybí pevný řád a silní si udělali svoje pravidla. To je   velká nespravedlnost, nevinní se nemůžou bránit.
1-Proč jsem dostala leukémii?
2-Život je někdy krutý a proto si ho máme vážit a užít si každou minutu   svého bytí.
1-Co mě v nebi čeká, povíš?
2-Nic, jen velký prostor, kde budeš se spoustou duší a stejně sama.
1-Proč má člověk tolik špatných vlastností?
2-Protože se Bohu vymklo dílo z rukou.
1-Proč tedy Bůh zůstal nahoře a ty jsi dole?
2-To je trest za kritiku. Ten kdo to myslí dobře, dopadá špatně.
1-Proč se lidé tolik modlí a spoléhají na Boha víc než na sebe? Není na  křesťanství   přece jen něco dobrého?
2-Víra v Boha a jeho všemohoucnost a víra v církev je jen ryze lidská   a velice účelová záležitost.
1-Satane, přišel člověk a chce zabít moje rodiče. Když je budu bránit a   zabiju vraha, budu špatná?
2-Nebudeš špatná, budeš statečná, zachráníš svoje rodiče i sebe.
  Budeš dál žít, budeš se hřát na slunci i sedět ve stínu stromů,    budeš trhat kytky,
  hladit máminy vlasy a sedět tátovi na klíně. Budeš cítit bolest,
  budeš se trápit, ale budeš se i smát a milovat.
  Ber všechno co ti život nabízí a ničeho se neodříkej, život máš jen     jeden.
1-Líbí se mi to co říkáš, není to rouhání??
2-Není to rouhání, je to zdravý rozum.
1-Děkuju ti Satane za rozhovor, budu o tom přemýšlet.

 

Obrazek

Obrazek


13 křižovatka a zároveň konečná : Říká se že je to číslo, které nosí smůlu, ale mě třináctka smůlu nikdy nepřinesla. Stále sedím a přemýšlím. Není přece jen zlo a dobro, černá a bílá. Existuje  všemu úměrná rovnováha,  není jen tma a světlo, je i úsvit.  Přede mnou jsou  dvě cesty, jedna k Bohu a druhá k Satanovi. Každý z nich mi něco říká, každý má svou pravdu. Svoje srdce dám jen tomu koho miluji, -- duši jen tomu, koho uznám králem.

   

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      

 Aby se uvolnilo místo na komentáře, byly starší příspěvky archivovány a dány na web -  http://www.archiv.estranky.cz/

nejnovější komentáře jsou na webu -

http://www.archiv2.estranky.cz

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx        

TOPlist

 

Komentáře

Přidat komentář

Opište, prosím, kontrolní kód:  Kontrolní kód

Přehled komentářů

ratka (Bandy, 24. 01. 2010 01:09)

Já říkal něco jiného ?

Bandy (ratka, 31. 10. 2009 19:37)

myslela jsem pod slovem magor cloveka pomateneho. psychicky vysinuteho.

ratka a 555 (Bandy, 31. 10. 2009 12:40)

Samozřejmě, že magor je česká nadávka. Cestou se potratilo písmenko m

ratka a 555 (Bandy, 31. 10. 2009 12:37)

agor je česká nadávka a znamená blázen, pomatenec. Její původ je těžko vysledovatelný i když nejde nevzít do úvahy maďarskou předkřesťanskou legendu, kde vystupují dva bratři Hunor a Magor. Hunor se stal praotcem Hunů a Magor praotcem Maďarů (Magyarok). No a když uvážíme poněkud přehlíživý pohled Čechů na Maďary pak se jistá možnost rýsuje.
Přezdívka Magor se vyskytuje v české hudební scéně nejméně dvakrát. Ivan Martin Jirous jeden z tvůrců českého undergroundu a jeden Magor zakládal skupinu 3 sestry. Existuje i film Pan Magor (Mister Magoo) s Lesslie Nielsenem.

555 (ratka, 15. 10. 2009 18:21)

co urcite?

pro ratku (555, 15. 10. 2009 17:35)


Určitě?

znamena to (ratka, 15. 10. 2009 09:48)

ze neni schopen (zpusobily) porozumet sobe a tim i svetu kolem sebe.

pro ratku (555, 14. 10. 2009 23:39)

magor...magor... co vlastně to slovo znamená?...

555 (ratka, 14. 10. 2009 20:42)

ne, nechapu to. aniz bych toho vraha omlouvala tak si myslim ze neco takoveo neni normalni. me by nenapdalo nekomu loupat oci a ztahovat kuzi z tela. Sice jsem potrhla dost, aletyhle veci mi prijdou tak nejak fakt mimo. Takze ten komu tohlepusobi radost musi mit nejakou uchylku. Nutkani. Samozrejme se muzeme ptat proc. Vetsinou je to nejaka psychopaticka porucha, poskozeni mozku. TEba v prenatalu, nebo nejaky sok v destem veku.
BEzne tohle lidi nedelaji. Nemaji k tomu duvod. Stejnejako zvirat tohle bezne nedelaji. TAky nemaji duvod. Kdyz maji hlad tak se nazerou. bohuze obcas musi nejakou korist chtnout a snist.
Ale kochat se bolesti jinych, to uz je magorina.

pro ratku (555, 14. 10. 2009 15:15)

stejným způsobem jakým to dělá on. Omlouvám se. Pochybuju, že to budeš brát a chápat stejně jako já. Není se mnou moc srozumitelná konverzace

pro ratku (555, 14. 10. 2009 15:12)

Vrah. Dělá mu dobře, když může svírat něžný krk. Silněji a silněji, tisknout, drtit... Ach, není nic krásnějšího než cítit jak z ní život prchá. Není nad to cítit vůni její krve. Pomalu z ní stahovat kůži... Je to silnější než droga. Považuje to za opravdové štěstí. Uspokojení. Pak příjde euforie. Čím déle bude sténat bolestí, tím dél bude euforie trvat.
Dělá mu dobře, když muže vydírat. Může trýznit. Mučit. Slyšet prosit o smrt/vysvobození. Pomalu vytrhávat nehty, vydět prázdné oční důlky...ssssss...Aspoň tehdy...tehdy! Tehdy je šťastný.
Pravda zvěrské chování, ale copak můžem odsoudit zvíře kvůli své přirozenosti?
Je mi ho líto, ale zároveň bych se neubránila toho člověka nenávidět, nikdy byh nevěřila tomu, že to udělal člověk..nevěřila bych tomu, že by mohl lépe vidět, chápat... zlý úmysl.. Je v tom. Bere ohledy jen na sebe. Nezáleží mu na tom, že mohl mít rodinu atd. nezáleží mu na tom, že to mohl být stejný vrah nebo zvrhlík a, že mu tím, že ho zabil sebral tu šanci pocítit na ten moment štěstí.

555 (ratka, 13. 10. 2009 22:51)

jasne :o) ale ja na satana neverim. Neverim ze lze oddelit dobro a zlo. Zlo se preleva v dobro a dobro v zlo. Ja mam problem s definici.
Kdyz nekdo cini zlo umyslne tak mi prijde ze je to blazen. Kdo proboha umyslne ublizuje? Lide zabiji, vrazdi, kradou, jsou vasnivi, lstivi ale nikoliv z umyslu. Proste touzi po stesti a falesne doufaji ze tyhle ciny jim jejich seti umozni. Ze si ho uloupi. neni v tom zly umysl. jenom hloupost a nevedomost.

cim vic clovek chape, cim lepe vidi tim mene je agresivni. protoze vi ze svet je jen jeden. Ze kdy zublizuje svetu tak ublizuje sobe. cim vic vidi, cim vic chape tim min utrpeni zpusobuje svetu tj i sobe. protoze on a svet jedno jsou.

pro ratku (555, 13. 10. 2009 22:23)

v tom případě platí to samé i pro satana.

555 (ratka, 13. 10. 2009 20:28)

asi jeto vec vykladu. Casto se mluvi o Bohu ve smyslu bible a o satanovi jak ojeho protipolu, ale to nemuze byt ten buh ktereho myslime. to nemuze byt podstata. Protoze pokud je podstata nulou pak dobro a zlo tj. plus a minus, buh a satan jsou jiz duality. jsou to klasicke existence. muzou soudit a muzou rozmlouvat s lidmi, muzou je dokonce tresta ci s nimi kamaradit. Takze nemuzou byt podstatou tj. tim z ceho jsou zrozeny. Anebo jeste jinak. Je mozne ze i my i Buh jsem zrozeni z podtaty, ze jsme totez. Buh je pak takovy lovec dusi, cim vic jich bude mit tim lepe se mu na nebesich hospodari. Proto strasi lidi aby ho velebili.

pro ratku (555, 13. 10. 2009 17:25)

Je psáno, že Bůh je všude, čili je naší podstatou a když by byl nemůže být stvořen a nebýt naší podstatou, když je tím z čeho jsme stvořeni. Sama to moc nechápu. Možná mám nesprávný chod myšlenek..

555 (ratka, 13. 10. 2009 12:05)

to na co si sahame nese sobe potencial toho z ceho vzniklo (to nic) Jestlipak to z ceho je vse upleten je Buh?? zeby zrcadlo v kterem se odorazime byl buh? Ale co pak vsecka ta historie, povidani, ukrizovani. Jak to souvisi z tou prapodstatou z ktere vse povstava v ktere opet mizi...
nedava mi to smysl. pokud je Buh bod Nula tak je porad v nas. Je nasi podstatou, neni biblickym bohem.
Biblicky buh by jiz musel byt stvoreny. Musel by vzejit taky z bodu nula.

pro milého Bandyho (555, 12. 10. 2009 23:24)

visím na kříži a ty mi dávaš napít octu. Je pravda, že i v bibli jsou jisté nesrovnalosti o tom, že Adam a Eva byli první lidé.. Bandy, Bandy.. nezlob se na můj vetchý um. Zajímalo by mě jak to bylo s velkým třeskem:D nule? nula je nic.. Bůh vznikl z ničeho? takže to nic je bod nula a Bůh je bod 1.. nebo Bůh je ten bod nula čili nic? takže to by znamenalo, že všechno je nic, když to vzniklo z bodu nula (Boha)-ničeho. Takže všechno na co si teď můžeš třeba šáhnout je nic.
???

555 (Bandy, 09. 10. 2009 22:33)

Podle mne Bůh nemůže být bod nula. Před Bohem nebylo nic. Takže on musel bod nula svořit až pak by jim mohl být. Ale o to mu asi nešlo.
Na základě takových drobných úvah jsem usoudil, že napřeb byli lidé a pak Bůh. Takže někdo nám staletí lže. A holky na kříži zbožňuji. Když zároveň přijímají tělo páně, já nic lepšího nezažil.

pro 555 (Saty, 12. 09. 2009 21:18)

Ufff, to jsem si oddechla, už jsem si myslela, že nás máš za takový krvelačný šelmy.:-DD Tak to ani náhodou. Spíš se snažíme zachovat si i uprostřed ohně chladnou hlavu, jde to.:-D

pro Saty, (555, 12. 09. 2009 20:51)

promiň, nebylo to myšleno tak vážně (to s tím ukřižováním).

pro 555 (Saty, 11. 09. 2009 22:59)

Nikoho tu nekřižujem za to co si myslí. Lidi neviní Boha za zabití nevinných, ale za hru na mrtvého brouka a lhostejnost, teda pokud nějakej Bůh vůbec je. Je to jako s otcem, který si nevšímá svejch dětí. Začnou provokovat a je jim jedno, jestli od otce dostanou za uši, hlavně když se nějakým způsobem projeví jeho zájem a ono pořád nic.

hmmm (555, 11. 09. 2009 21:01)

proč by ne, Bandy? Ber příklad z lidí, co obviní Boha za zabití miliónů nevinnách lidí a taky ho u toho nikdo neviděl:D. Ne to byl nejspíš špatný příklad. Jé tak mě tu ukřižujte:D

ratka (Bandy, 30. 08. 2009 17:13)

Bóže , holka. Jaké Ty umíš vytvořit teorie. Bůh jako bod nula, Satan jako odštěpek v pohybu, ale zatím bez energie /ta ještě není) ...a na tom postavený vznik vesmíru. Kdyby se tomu vychytali mouchy, šlo by s tím na webu perlit léta. Velmi zajímavé.

Satan spadly z nebe (ratka, 20. 08. 2009 10:33)

pokud existuje nejake nebe, nejaky stred kam vsichi spejeme, nejaky bod 0 a pokud je tento bod 0 (nestvoreny potencial nebe) tak Satan z nej musel taky spadnout :o)) Je to energie :o)))
Satan urite neni zaporny bod dulaity dobro - zlo, jelikoz kazda dualita je vlastne jedna kvalita. stvorena entita. Pokud budemem mluvit o Satanovi jako o smybolu stvoreni tak by to mohl byt bod 1.
Buh jako potencial bod O a Satan jako pohyb ktery se z bodu O odstepil a dal moznost vniku vesmiru a tim i nam lidem. V kazdy moment jsme pak oboje. Bozsky potencial (to co jsme a muzeme) a SAtansky cin (to co pak skutecne stvorime - myslenky, skutky), co si vybereme z nasich moznosti

pro Mesie (Saty, 18. 08. 2009 19:26)

Hmmm, jsi tak přesvědčenej že Satan spadnul z nebe? Že se to říká? Lidi toho vůbec hodně napsali a namluvili. Co takhle dualita? Černá a bílá, dobro a zlo, láska a nenávist, zdraví a nemoc. Obě varianty tu musí být, aby si člověk vážil toho co má? Satan do toho náramně zapadá. Satan stvořený Bohem, krásný anděl, šedá eminence v pozadí a záměr je splněný - člověk se bojí a tak to asi má být.

hm hezké (mesie zeropulos, 09. 08. 2009 23:39)

hezky řečeno,akorát sem z toho vůbec nic nepochopil:)))))Že by něco o komunistech:)))

6ANONYMUS66@azet.sk (Jaroslav, 08. 08. 2009 23:52)

Svoje srdce dám jen tomu koho miluji, -- duši jen tomu, koho uznám králem.

a krala nepoznas kym nenadide ten spravny cas

Satan,jsi trapná (mesie zeropulos, 06. 08. 2009 18:03)

No to je něco:)Bezva:)No nemusel tolik nadávat,ale má pravdu.Satan bylo zlo,je zlo a bude zlo!!!On z nebe asi nespadl jenom za kritiku(myslím),protože je každopádně na ty nahoře dost nasranej.Ale dobře ať si je nasranej,to by všecko šlo.Jenže teď se dostáváme k samotnému zlu-proč musí zabíjet,či pověřovat jiné osoby,aby zabíjeli za něj neviné lidi??!!!Že sme snad výtvor boží,či co??!!!

555 (Bandy, 02. 08. 2009 12:32)

Ke hříchu není potřebné mě lákat. Nic lidského mi není cizí. A když hřeším, Satan u toho není. Já se díval.

pro Bandyho, (555, 28. 07. 2009 11:54)

tvůj podíl na vině: nechal ses zlákat ku hříchu, ne? PS.:pardon, vím, že to bylo adresováno někomu jinému

pro jsi trapná: (555, 28. 07. 2009 11:53)

jak nemůže Satan vědět jaké je to tam nahoře, když je to padlý ANDĚl?

Dark_princes (Bandy, 25. 07. 2009 13:58)

Znamená to tedy, že když se dopustím zlého skutku, může za to Satan. Jaký je můj podíl na vině ?

pre Blackdrum (Dark_Princes, 24. 07. 2009 19:01)

maš pravdu vtom čo tvrdiš. ludia by mali viac vnimat a repšpektovat Satanovu silu a moc. ti ktori nim pohrdaju zato zaplatia velmi kruto. vysoku dan...utrpenie....a inač celkom pekny blog a hudba k každemu tematu celkom hodi.

čawes (miška, 24. 07. 2009 18:50)

tych ciest je viac to len zaleži od človeka ako sa rozhodne.

Já trapná. (Bandy, 15. 07. 2009 09:09)

Tvoje svatá pravda. Jen Tvoje. A nejsem žena.

jsi trapná (jsi trapná, 14. 07. 2009 23:41)

vím jaké to je - nevěřit .nepřevědčuji tě e ale je to SVATÁ PRAVDA.bandy

Jsi trapná (Bandy, 14. 07. 2009 00:00)

Především sprostý jsi Ty.Myšlenku neumocníš hrubostí. Ten rozhovor je fiktivní, hlupáčku. Copak to nešlo poznat ? A já Ti říkám, že Satan není špatný. Víš proč ? Protože Satan není. Je to jen blábol vymyšlený pro posery.Já, nahoře nebyl, já byl tam dole, kde Satan má mít sídlo. Je to vybydlená ratejna.Nikdo tam není.Věř havířům. Ve škole si mohl vyvolat akorát zhulenou smažku.A těm straší dost.

jsi trapná (jsi trapná, 13. 07. 2009 11:02)

ten rozhovor je falešný, ty pííííííííííííííííííííííčo. duchové takhle moc nemluví,jen ti naznačují znaky - tak si nevymýšlej. a já stím mám mocmocmoc zkušeností.a ikdyby takhle hodně mluvili,satan byl vždy špatný,pořád je špatný , a taky takový vždy bude, a natom nikdo nic nezmění,ani on sám . a nemůže vědět jak to nahoře vypadá,když tam nemohl nikdy být.já ho ve škole vyvolal, a to si neumíte představit , jak u nás strašilo.

Satane (Bandy, 05. 07. 2009 23:25)

Kdy bude líp, ptám se. Líp už bylo, odpovídá.

ratka (Bandy, 02. 07. 2009 23:44)

Jenže Ty žvaníš krásně.

to je tezky Bandy (ratka, 01. 07. 2009 21:21)

pro me je zase rozkosi zvanit

O rozkoši (Bandy, 01. 07. 2009 19:37)

Jednou z největších slastí, které znám, je když lidi nežvaní. Nemusí mít pravdu. Stačí nežvanit.

Blackdrum, (......, 28. 06. 2009 14:40)

co si představuješ pod pojmem rozkoš? Satan:-D... lidi už na něj začínají zapomínat i když si už brousí drápky. Ale nakonec stejně zůstané "padlým". Je...je mi ho líto. Nikdy nepozná to, co může i sebevíc bezvýznamný člověk.

pro Blackdrum (Saty, 14. 06. 2009 20:42)

Souhlas s tím, že je hloupost odříkat se všeho hezkého co nám život nabízí, rozkoš, blahobyt.
Je hloupost považovat to za hřích a pak trpět výčitkami. Naopak, pokud můžem, máme to vychutnávat plnými doušky, jsou to dary, který se nám nabízejí jen v tomto životě. Je hloupost dělat ze sebe ovci, nechat si ubližovat a nebránit se z obavy trestu odněkud zezhora. Satan je dualitou Boha, bez negativa nebylo by pozitiva. Pro úspěšný život je dobré vybrat si příčku na žebříku hodnot.

Blackdrum (Bandy, 11. 06. 2009 22:58)

Myslím, že to, že si Satana lidi vymysleli, tvrdím já. Pak není důvod, aby se ho báli. Jen na něj svádí své vlastní nedostatky, někdy i prasárny. A jestli se vrátíš zpět v čase, pak Satan je přímým produktem oné "mrtvé" svaté církve. A církev jsou lidé. Lidé věřící v jednoho Boha. Je docela fuk, kterého.