Úvod >> Příznaky okultního útoku


free player from mysplayer.com

Obrazek

 

Příznaky okultního útoku.

Stanovení diagnózy a znaky psychického útoku

Pozorujeme-li vesmír, pak přicházíme k závěru, že zde musí být nějaký vůdčí plán
který řídí tento nekonečný celek. Hybné síly vesmíru a jeho výstavba patří k jinému stupni projevu, než je naše fyzická úroveň. Má jiné dimenze, než jaké známe a patří do jiné formy vědomí, než na jaké jsme si zvykli.

Žijeme uprostřed viditelných sil a uvědomujeme si jejich působení.
Pohybujeme se v námi viditelných tvarech, ale neviditelných našim smyslům
ačkoliv jimi můžeme být silně ovlivňováni. V této duševní stránce přírody,
nezměřitelné našimi měřícími přístroji, mohou nastat různé události,
které mají na člověka vliv.
Jsou lidé, kteří mají schopnosti nahlédnout do tohoto neviditelného světa tak,
jako vycvičený potápěč dovede sestoupit na dno oceánu. Jsou na zemi i období,
kdy se prolomí hráze a neviditelné síly vnikají do nás a zaplavují nás.
Běžně se to však nestává.

Čtyři stavy stržené ochrany
Jsou čtyři stavy, při kterých může být tento ochranný závoj stržen
a kdy se setkáváme přímo s těmito neviditelnými silami:

Můžeme se nacházet na nějakém místě, kde se tyto síly soustřeďují.
Můžeme se setkat s lidmi, kteří pracují s těmito silami.

My sami můžeme usilovat o setkání s těmito neviditelnými
protože se o ně zajímáme.
Nebo můžeme být obětí jistých patologických podmínek, které tento závoj roztrhnou.

Vchod k neviditelným silám je záludný. Neviditelné síly nejsou nepřátelské, ale jsou mocné jako například oheň nebo voda. Dříve nebo později dovedou zničit toho, kdo je zneužívá. Abychom byli schopni tyto síly poznat a nalézt jejich původ, je nutné sledovat vnější a viditelné znaky psychických útoků. Psychické útoky jsou různého druhu a také psychická obrana proti nim je různá. Nejčastější psychické útoky pocházejí z nevědomosti nebo zloby našich bližních, kteří sami mohou býti obětmi jiných. Někdy lidé i vlivem místa přicházejí do styku s neviditelnými silami.
I když nějaká osoba není pravým médiem, ale je dostatečně senzitivní,
může přijít na takové místo, kde tyto neviditelné síly jsou silně soustředěny
a může je nevědomě přijímat a pak mají pouze nějaký pocit utlačenosti, který však přejde, když odejdou na jiné místo. Často se při psychickém útoku objevují charakteristické sny, které mohou přinést pocit, jakoby někdo klečel na hrudi spícího. Pocit strachu a utlačenosti je nejvíce charakteristický pro okultní útok a je jistou předzvěstí, která tento útok oznamuje. Jen málokdy útok přichází „z čista jasna“.
Nejprve se necítíme dobře na duši a těle a pak se již nacházíme v neviditelném boji.
Blížící se okultní vliv na nás vrhá svůj stín. Negativní působení magie se dostane do našeho podvědomí telepatií, sugescí a hypnózou.

Psychický útok.
Důsledek útoku se projevuje v tom, že nejprve nevědomky cítíme nervovou vyčerpanost,jsme bledí až bezkrevní, máme obavy až strach z něčeho. Toto se projevuje především při usínání. Následuje špatný spánek a posléze z nedostatku spánku může nastat mentální zhroucení. Nejčastějšími následky astrálních útoků u bělochů je nervová vyčerpanost a intelektuální zhroucení. Dalším příznakem je pocit slabosti a velký úbytek energie, která se projevuje psychickou skleslostí a pocitem beznaděje. V Evropě se nestává často, aby útočník usmrtil svou oběť, ale jsou případy, kdy oběť zemřela strachem. Když koncentrace psychického útoku dosahuje určitého stupně, připojují se k čistě subjektivním jevům i jevy objektivní. Úkaz, který napadne nejprve duši a pak tělo.
Bývají to i dojmy různého zvonění a hluku. Někdy se objevují i jiskry nebo ohníčky.
Nikdy nezískáme klíč k záhadě života, neuvědomíme-li si, že člověk je duchovní bytost a duše a tělo jsou jen slabými projevy této bytosti.


TOPlist

 

Komentáře

Přidat komentář

Opište, prosím, kontrolní kód:  Kontrolní kód

Přehled komentářů

dodatek k obraně (Hemenex, 05. 11. 2009 23:01)

Na úplný závěr jen připomínám, že (podle mě) je sstejně nejúčinější pracovat s karmou. Čím ji máte kvalitnější (ve smyslu slova silnější, né ve smyslu dobřejší) tím se vám bude dařit obrana (ať už magická, duchovní, spiritistická, duševní, osudová ... :-) ) mnohem lépe. A platí to i naopak (v obou významech slova).
Vynikající výsledky mám s kladnou kletbou (již jsem o ní tady psal a popisoval ji). A naopak si zase dávejte pozor na vysílání vlastních kleteb na ostatní. Např. typickým příkladem je poslání jiného řidiče do prd.... I když si to neuvědomujete, tak to kletba je. A jaká! Zvláště u choleriků, kteří do toho dávají hodně emocí (a emoce je jedna s pěti základních ingrediencí magie) je pak docela silná. A když má takto postižený řidič silné karmické zrcadlo tak vám tu kledbu vrátí i 3x silnější a to už může mít docela vliv. A když takových kleteb zazní za týden 20 nebo i víc tak už je o na pováženou. A pak se někdoo diví, jak je to možné, že se na něj všechno sype, je unavený, nic se mu nedaří a všechno se proti němu snad spiklo.
Mnoho štěstí

Ochranné brnění, Zlatá sprcha (Hemenex, 04. 11. 2009 18:08)

Ochranné brněné, Zlatá sprcha, Zlaté vejce.
Kdo zvládl štít má 90% už nacvičeno.
Nácvik:
Začátek je stejný: uklidnit se, postavit se, zavřít oči, předtavit si Zlatý bod (viz. předchozí cvičení). Až uvidíte ten zlatavý paprsek, tak ho tentokrát neuchopíme ale necháme se jím sami obklopit. Být sice uvnitř a být dokonale chráněn je pěkné ale nelišilo by se to Ochr. štítu, jen bychom nebyli tak mobilní (pohyblivý). Změna nastane, když tuto skořápku necháme rozpustit a změnit ji na déšť, který nás může očistit. Důkladně očistit. Proto se nechte omýt pořádně.
Aplikace:
Stejná jako u Štítu. Nakonec bude stačit jen vizualizace v duchu.
Zatímco Štít vás chrání před probíhajícími (nebo v blízké budoucnosti) vedenými útoky, tato Sprcha z vás smývá stopy útoků, které již proběhly v minulosti.
Obé umí chránit i před tzv. energetickými upíry, nebo-li lidmi (a nejen lidmi), kteří z vás, lidově řečeno" vysávají energii".
Existují i další, pokročilejší techniky ale hrozilo by zde reálné nebezpečí, že by při jejich prostém popisu (bez názorného předvedení) mohlo dojít k nepochopení a k nepřesnostem, které by v důsledku možná neškodili ale určitě by znehodnotili celý cvik, kouzlo, rituál.

Ochranný štít (Hemenex, 04. 11. 2009 17:43)

Ať nemusíte vyhazovat peníze za pomoc (protože peněz prý není nikdy dost), kterou vám kdokoliv nabídne ale né kdokoliv poskytne popíši dvě, velice jednoduché, chcete-li, ochranná kouzla, zaklínadla, cvičení, rituály.
To první nazývejme Ochraný štít. Je opravdu jednoduché (protože v jednoduchosti je síla) ale také extrémně účinné.
Nácvik:
postavte se zpříma, zavřete oči aby vás nerušilo okolí. Svým vnitřním zrakem (v představách) se rozhlédněte okolo až (nejčastěji vpředu a nahoře, někdy v dáli jindy docela blízko) uvidíte světlý, zlatavý bod. Pro někoho ať je to třeba Bůh, Stvořitel, Alláh, Kálí, Kršna nebo jen žlutá skvrna či jen světlo na konci tunelu, pro tuto chvíli je to úplně jedno. Důležité je ji vidět (nebo chcete-li věřit, že ji vidím).
A teď příjde to nejtěžší!
Představte si, že jeden paprsek od toho zlatavého bodu jde až k vám, že se vás skoro dotýká. Zvedněte pravou ruku, nechte ho přistát ve své dlani a pomalu (s ním v ruce) opisujte před sebou stojatou osmičku. Začněte v oblastni Solar Plexus (3.čakra Manipura) a postupujte ve směru hodinových ručiček pěkně nahoru, zleva až nad hlavu (7.čakra) a po pravé straně zase dolů. Potom uděláme spodní smyčku, začneme vlevo dolů, pak doprava před vlastní pánví (1. čakra) a zase zpět nahoru, tam kde jsme začali. Celou dobu se snažíme dýchat uvolněně, pomalu a soustředěně.
Nepouštějte z hlavy myšlenku, že vaše ruka vede ten zlatavý paprsek!
Aplikace:
Až vám to půjde, jako, že to půjde, protože to není nic těžkého, vynechte mávání rukama a celý tento cvik prověďte jen ve vlastní představě. Klidně si zpočátku můžete pomáhat tím, že budete otáčet celou hlavou jakoby jste ten bod sledovali očima, pak vynechte i tu hlavu a jen si to v duchu vizualizujte. Po krátké době to zvládnete tak dokonale, že vám bude stačit jedna-dvě vteřiny abyste se uklidnili a předtavili si zlatý bod. A pak si v duchu inicializujte tento Ochraný štít. Budete překvapeni jak je účiný. Zkuste si ho udělat třeba vedle opilce, uvidíte (a sami na vlastní kůži ucítíte) tu změnu. To se prostě nedá přehlédnout.

pro Eva (Saty, 29. 10. 2009 12:06)

Tohle je zpráva, která se dobře čte. Byla jsem si naprosto jistá, že ti v tvém problému Pohodička pomůže. Jsem ráda a děkuji za písnutí.

pan Nemec (eva, 29. 10. 2009 11:44)

Dobrý deň. Ďakujem, pán Nemec mi pomohol, je to lepšie, no ide to postupne. Byt sa pomaly čistí.

pro Evu (Saty, 20. 10. 2009 08:21)

Ahojky Evo, přečetla jsem si co píšeš a jelikož neznám povolanějšího člověka, který by ti dokázal pomoci, požádala jsem Pohodičku a jsem ráda, že neodmítl. Zkontaktuj se s ním a přeji ti, aybs byla s jeho pomocí brzo zase v pohodě. K tvému příspěvku
(eva, 19. 10. 2009 16:02): Ano, zažila jsem to a vím co dokáže psychika. Teď už jsem silná. Přeji ti, abys to dokázala také.

očista (Pavel Pohodička Němec - Medy, 19. 10. 2009 19:05)

Pan Léčitel byl asi v indispozici nebo přišel o své schopnosti. Dnešní doba je plná negativní energie, snad proto, aby se prostředí vyčistilo. Schopnosti odstranit negativní energie a zejména negativní bytosti má jen někdo a i když by někdo jiný znal postup, stejně by mu bez pověření nefungoval. Pomoc nabízím na svých stránkách a je to funkční a ověřené. Zbavím Vás toho. http://www.medy.cz/tarot/ napište mi na tarot@medy.cz

Satanke (eva, 19. 10. 2009 16:02)

Satanka, prečítala som si ďalšie tvoje príspevky a dočítala som sa, že aj ty si sa stala obeťou čiernej mágie a pocítila si demonske sily sama na sebe, tak vieš, čo prežívam. Pomôžte mi niekto ako z toho von?

Prosba o pomoc (eva, 19. 10. 2009 15:54)

Prosím vás, stala som sa obeťou týchto síl.Stala som sa obeťou čiernej mágie, ktorú na mne vykonával- hovoril si liečiteľ. No ako som bola v jeho blízkosti, začali ma navštevovať duše a teraz niečo silnejšie. Doma máme také hrozné energie, že tu nemôžem žiť, čo mi je tak zle. Som úplne vyšťavená, bolí ma hlava, nohy ako z olova, pichá ma pri srdci. Manžel tu žije a necíti nič. Len ja. Ako sa očistiť? Ako očistiť byt, aby som sa tu cítila dobre. Už dva týždne som na pokraji zrútenia, žijem len zo dna na deň. Mám malého synčeka a neviem si pomôcť. Hovoril si liečiteľ a čo so mnou porobil. Už som zrušila kontakt. Len ako si pomôcť späť na nohy.....

dodatek (Bandy, 04. 07. 2009 13:15)

web se jmenuje okultismus.mysteria.cz

Jen tak (Bandy, 04. 07. 2009 13:13)

http://www.srichinmoy.org/czech/knihovna/vydane_knihy/astrologie/od_duchovni_sily/myslel_jsem

Zkuste se podívat na tuto stránku. Velmi ulidňující čtení. Já zjistil, že okultně na mne může působit jen někdo, kdo na to má. A těch není moc. Pro některé se musí až na Haiti.

pro Fenixe (Saty, 04. 05. 2009 12:13)

Když chceš "NĚCO" ovládat, musíš tomu porozumět, když chceš "NĚKOHO" ovládnout, musíš najít jeho slabinu a o tom to je. Kdo tohle považuje za nevýznamné, svojí neznalostí může ublížit akorát sobě a nikomu jinému, ale pozor...jsou lidé, kteří právě umění ovládnou "NĚKOHO I NĚCO" mistrně ovládají a tady je na místě opatrnost.

kousek neceho (Fenix, 03. 03. 2009 11:39)

slysel jsem hodne pribehu o okultnich utoku nektere pravdive nektere vymysli lidske fantazie ktere nejsou daleko odpravdy.Stalo se mi uz nekolikrat ze my nekdo vyhrozoval prostrednictvym toho vseho, cloveka to zamrazi kdyz to slysi ale zaroven jsem byl az moc klidny nebot jsem si byl jisty ze jsem chraneny.Mnozi kteri zacinaji stim vsim nevedi doceho jdou myslim tim ze dotoho moc nevidi mysli si ze jsou to oni kdo to ovlada,ale pritom jsou jen nastroji zla. ti kteri vedi jsou si vseho vedomi a z uctou slouzi tomu kdo je zatim vsim.

Nejspíš, (maXimum, 21. 02. 2009 14:37)

jen zmagořel z nějaké PChry... Možná jen chtěl vyvolat nějakou reakci a potom zjistil, že se ode mě žádné nedočká. To už nezjistím :D

pro maXimum (Hemenex, 20. 02. 2009 22:02)

Každý rituál se projeví tak jak se má projevit, tedy někdy i nijak :-)
Jinak můžeš být klidná, opravdu. Tvojí blízcí opravdu budou strádat, někteří víc a někteří méně. Nebo se budou mít dobře. Někteří víc a někteří méně. Je to totiž přirozené.
Ať už se budou mít už jakkoliv věř mi, že někdo, kdo o sobě napíše, že je pravá ruka satanova za to opravdu nebude moci.
Nebo si opravdu myslíš, že by to ta pravá pravá ruka o sobě rozkřikovala přes ICQ? :-D
PS: Jen pro tvoji útěchu, KAŽDÝ blbec co si hraje na něco čemu nerozumí na to dřív nebo později sám dojede a v magii to platí tuplem.

PS.: (maximum, 20. 02. 2009 19:00)

vlastně říkal/psal, že okolo mě budou strádat mně blízcí lidé...

ups (maXimum, 20. 02. 2009 18:58)

Jak se projevuje nějaký rituál? Vůbec nevím jaký. Zahrávala jsem si s nesprávným člověkem a no...asi jsem řekla pár věcí, které nechtěl slyšet. Nechtěla jsem udělat to, co po mně žádal. Tak mi řekl, že na mě udělá Nevimjakýrituál. Prý je mocný. TVRDIL o sobě, že je pravá ruka satana. Ale, bylo to jen přes icq a už uběhlo dost času. Ted jen nevím jestli by se ty účinky už měly dávno dostavit anebo jestli se vůbec měly dostavit. Poradíte někdo?

pro Lovero/a? o? (Saty, 08. 02. 2008 00:21)

Ahojky, každý by si měl dobře pamatovat svůj nick a ne ho napsat pokaždé jinak. Ona se záměna dá dobře zneužít a u tvého nicku je to velice snadné. Písni mi na mail co se ti stalo, pokusím se tě zkontaktovat.

Pro Satanku (Lovero/a, 07. 02. 2008 23:44)

mohla bys mi napsat jak se dá zbavit okultního a psichického útoku,použít ho a otočit tona toho kdo to dělá.Mimichodem sem prává lovera/o používající tuhle přezdívku mnoho lidí mi ji okopirovávají,přivlastnovávají jen pro informaci předem ti děkuju za odpověd myslím že mi moc tím pomůžeš.

Pro Satanku (Bandy, 10. 03. 2007 08:41)

Ne. Nebyl to okultní útok. Bylo to krásno, které jsem viděl jen já sám prostřednictvím mnoha jiných vjemů. Jen já jsem to tak cítil jako to po svém cítil každý z těch lidí, co tam byli. Musel by to být okultní kobercový nálet. Ten pozitivní.
Proč se tak neděje v případě těch negativních útoků. Proč je postižen jednotlivec ? Já proto mám vysvětlení. Je tak prosté, že ho tady ani nemůžu předkládat.

pro Bandy (Satanka, 09. 03. 2007 20:31)

Myslíš že to byl okultní útok?:-D
Když zavřu obě oči, dá se to tak nazvat, jen s tím rozdílem, že tenhle útok byl pozitivní.
Působila na tebe energie, místo, čas, hudba, děj i přítomnost dcery. Ty jsi to všechno přijímal a máš to v sobě uloženo jako krásnou chvíli. Jde to takhle, ale jde to i obráceně, věř tomu.

Ale když (Bandy, 09. 03. 2007 20:16)

Stál jsem na Horním náměstí, Trojický sloup uznalo UNESCO, a bylo mi to fuk. Šel jsem se jen podívat, jakou světelnou šou pod názvem nasvětlení připravily.Vzal jsem sebou dceru a nasliboval jsem ji, jak to bude krásné. A bylo. Ani jsem nečekal. Obrovská světelná hra, kdy socha nesvítila jako prskavka. To světlo z toho sousoší udělalo živou bytost, kdy jedna barva se líbala s druhou a já nevěděl, kan se dívat. K tomu velký pěvecký sbor zpíval Carmina Burana. A moje v té době těžce pubertální dcera mi mačkala ruku a jen pohledem ukazovala, kam se mám podívat a zvedala prsty proti mě, kdyř jsem chtěl mluvit, abych nerušil hudbu. Už nikdy pak jsme nenašli takové souznění. Určitě to byl okultní útok. Prosím, ještě.

Všem i Satance (Bandy, 03. 03. 2007 22:37)

Nevěřím tomu, že je v okruhu mého vnímámí ten, kdo by si dobrovolně zahrával s magií. Ať už bílou nebo černou. Představení kabaretního typu s tím nemají nic společného. Ta si jen na něco hrají. Na něco a za něco.Já jsem před oponou, pobavený divák.
Představuji si, jak by vypadal útok jiných sil, sil pocházejících ze zdrojů. které neznám. Nevím, co bych si počal. I když !!!
Dnes odpoledne mi nebylo nějak do ejchuchu. Nějaké teskno, neznámá tíže, ale to není u mne nic divného. Jenže dnes jsem se pokusil o jinou cestu. Tam kam chodím jen v dobrém rozmaru, tam jsem se vybral ve chvíli pro mne těžké. A ...
Lamento. Zpívá paní Kožená.Když Ti bude těžko, poslechni. Není to žádná okouzlující hudba. Je to neskutečné charizma paní Kožené. Tlačí do Tebe tu hudbu a není úniku. To těžké Lamento (i neznalec ví, že lamento je o bolesti) léčí. Věř mi. Něco přes hodinu jsem strávil v těžkém tlaku vnějších vlivů. Paní Kožená pomohla. Vypil jsem pivo a vím, že hudba není dílem člověka. Není dílem různých pištců.Hudba je srdce na d

pro Bandy - dobrej nápad (Satanka, 03. 03. 2007 10:30)

Nejsou jen nepřátelské okultní síly, některé dokáží léčit, navracet optimismus a sílu do těla, ale před těmi se bránit nemusíme, naopak je vítáme. Budem mluvit a těch, které nám chtějí nějakým způsobem uškodit. Tady je obrana velice složitá, lidská psychika je nechráněná a citlivá oblast. Jedinou útěchou nám může být, že se to stává poměrně zřídka. Málokdo stojí málokomu za to, aby spadl do černé magie s úmyslem uškodit. Většiny lidiček se tohle vůbec netýká, snad jen toho, kdo si s tím zahrává.

Hemenexovi (Satanka, 03. 03. 2007 01:19)

Je naprostá pravda, každý jsme jiný, jen ty buď prosímtě stejnej. Je s tebou někdy dokonce i legrace. Jinak souhlas s tím co píšeš.

Mám nápad (Bandy, 02. 03. 2007 22:06)

To očem hovoříme je naprostá a svatá pravda. Ptám se jen, jestli je to místo, na kterém by bylo vhodné to řešit.
Dospěl jsem k názoru, že tato stránka nepatří faktografii okultních útoků. Nepatří úvaze o existenci negativních energií.
Zkusme tady nepochybovat, že existují. Berme je jako fakt. A zabývejme se metodikou jejich vzniku a usměrňování. Vyhledejme způsob jejich šíření a vzájemného působení. Raďme jak se jim bránit a pokusme se je vytvářet. Poznávejme okultní síly. Víme, že jejich účinek je většinou negativní. Jsou tedy nepřátelské. A znalost nepřítele je nejsilnější zbraní proti němu.

pro Saty (Hemenex, 01. 03. 2007 21:47)

Ano, máš pravdu, ve všem. Myslím si, že jste spolu dohromady s Bandym poměrně přesně analyzovali a shrnuli podstatu, příčinu a důsledky okultních útoků včetně všech možných nuancí jejich prezentace.
Chci tím říct, že jsme různí, někdo silnější a někdo zase citlivější, někomu jde fyzika a někomu zase jazyky, někdo je egocentrik a někdo zas introvert, nenajdeš dva stejný .... proto se někdo v noci vzbudí, když si vzal před spaním rohlík a někdo se probudí až ráno poblitej, někoho vzbudí jak ráno padá rosa a někoho nevzbudí ani kýbl vody, někomu naruší spánek i sousedka s pochcaným plotem a někdo neví o čem vůbec mluvím ....

pro Hemenex a Bandy (Satanka, 01. 03. 2007 20:44)

Okultismus je práce s energií, zjednodušeně řečeno. Každý člověk je skoro v každém okamžiku slabě touto energií ovlivňován. Jak? Tím že jsme v přítomnosti jiného člověka a působí na nás jeho energie, nebo tím, že někdo na nás myslí.(vysílá k nám energii formou myšlenek.) Většinou nic z toho nevnímáme, protože tam existuje úměrná rovnováha. Někdy ale cítíme dobrou náladu, jsme ve skvělé formě a nevíme co to zapříčinilo. Jindy cítíme nervozitu, tíseň, obavu z něčeho a nevíme z čeho, jakési neblahé tušení. Dobře to tu popsal Michal. Někdo k nám vyslal silné negativní myšlenky zloby a nenávisti. Účinky jsou o to silnější, oč je silnější ten, kdo je vyslal. Zjednodušeně, nijak si nemusíme lámat hlavu s tím, že k nám sousedka vrhá nenávistné pohledy i myšlenky za to, že náš pejsek čůrá na její plot, myslím že tohle nám nenaruší spánek, nanejvíš pobaví, ale bála bych se dostat do vlivu negativních myšlenek toho, kdo ovládá magii a je rozhodnut ublížit.

pro Bandy (Hemenex, 01. 03. 2007 12:38)

Ano, ano, ano, (odpovědi na Tvé otázky)
A ještě jedno ano, úplně přesně jsi pochopil, co jsem Ti chtěl svým komentářem říct, máš u mě "malé, bezvýznamné" plus :-D
(na některé věci mám stejný názor a vidíme je stejně, a TVůj příklad je velice trefný)

Pro Hemenex (Bandy., 28. 02. 2007 23:36)

Velmi si vážím toho, že právě Ty jsi ochoten se mnou hovořit. A mám pocit, že ani OPovi nejsou mé názory lhostejné. O to jsem raději.
Ne, nevysmívám se nikomu. Chovám opovržení k posměváčkům neznalým věci. Respektuji každý názor i když s každým nesouhlasím.
Pokusím se vyjádřit nezaujatě a přesněji. Hovořím teď uen s Tebou a nikým jiným. Mám přítele, vypije hodně rumu a sní jabko. Druhý den mu není dobře a stěžuje si, že to jablko už neměl. Jasně, že má pravdu. Co když příčiny stresů, depresí, fyzických nevolností jsou opravdu vlivem dietní chyby, změny atmosferického tlaku nebo i muži mají svoje dny. A tohleto si ne každý umí vysvětlit. Nebo umí sobě, ale pro okolí se mu vysvětlení nedá dost důstojné. Je snazší přiznat slabost vůči magickým vlivům než střevní příhodu. Tím nedegraduji ty lidi. Plně je chápu. Jen oni netuší, že přikládají polínko k ohni, který nezaložili. Nemám absolutní pochybnost o okultních útocích tak, jak jsou v úvodu této stránky. Nepřipadá mi nedůstojné v ně věřit. I když já zcela nevěřím. Mám pochybnost o jejich četnosti jak je prezentována.
Věříš už, že jsem četl pozorně ?
A zamyslel jsem se ?
Jsem dost tolerantní ?
Skloňování OPa mi připadá velmi originální. Má to esprit.

pro Bandy, pokr. (Hemenex, 28. 02. 2007 21:49)

A hlavně se těm lidem tady nevysmívej ... je to jejich pocit, jejich přesvědčení.
Stejně tak jak ty máš právo na svoji Cestu (názor) tak mají i oni právo zas na tu svoji.
Na Cestě nikdo není nahoře ani dole, nikdo není vpředu a nikdo není vzadu, protože nikdo neví jestli nejde náhodou špatným směrem (i když trapná většina lidí je přesvědčena, že jen oni ví a že jdou správně :-) )
Argumentuj, přesvědčuj, diskutuj ale TOLERUJ.
Tak to vidím já, na své Cestě

pro Bandy (Hemenex, 28. 02. 2007 21:40)

1) Přečti si, pozorně, text v záhlaví této stránky, zamysli se nad ním (dozvíš se toho dost okultním útoku, abys pak mohl pokračovat bodem 2.
2) Pak stejně pozorně přečti všechny komentáře na této stránce (hlavně od těch co tvrdí, že ty útoky již zažily, a třeba i několik - desítek) a zase se zamysli, porovnej s tím co jsi se dozvěděl v bodě 1.
3) zase se zamysli ...
4) a udělej si sám obrázek kolik lidí tady už ten opravdovej útok zažilo a kolikrát.
5) zase se zamysli ...
6) a věřím, že na další body už určitě přijdeš sám, jako já :-)

PS: OP tě také zdraví a mám ti vyřídit, že jeho přezdívka se skloňuje (např. bez OPa, k OPovi, s OPem ....)
PSS: podobnosti přezdívky s opicí se neboj, neurazí ho to .... to tvrdí on a myslím, že upřimně

Ne nevím. (Bandy., 28. 02. 2007 17:34)

Opravdu nevím nic. Vím, co je útok, ale nevím co je okultní. To je něco jako magie ? To je jako když někdo napíchá špendlíky do panenky a mě to bolí ? Ne to je woodoo. To je ono ? Pak říkám:"Aha".
Jestli ne, prosím, kde je zdroj, chci poznat, kteým směrem provokovat útok, kterým smérem se bránit a jak poznám, že útok je okultní a ne jiný ? Já to opravdu chci vědět.A chápu rychle, jen se mi musí dlouho vysvětlovat :-). Teď vážněji. Opravdu se budu snažit pochopit.

Prosím, řekněte (Satanka, 27. 02. 2007 21:00)

Víš o tom něco? Asi ne, když žádáš vysvětlení. Já být tebou, nevysmívala bych se tomu, o čem nic nevím. Pokusím se o vysvětlení i když je to nesnadné, když nic jiného, možná změníš pohled.

Prosím, řekněte (Bandy, 27. 02. 2007 19:04)

Hned jak mi někdo vysvětlí, co jsou okultní útoky tak, abych se nesmál. Jdu do toho. Stavím se s Vámi všemi proti nim všem

reakce na zkušenosti a teze (Michal, 06. 02. 2007 15:24)

Souhlasím s tebou. Sám mám docela zkušenosti s bytostma, který mi komplikovaly život a hlavně spánek. A člověk si je na sebe přivolá, když vede svůj život špatným směrem. Já např. kouřil hodně trávu a flámoval sem. Jak dobře píšeš, může za to likvidace vlastního zdraví, duše...Poté mě otravovali tři bytosti po dobu měsíce a něco, než je definitivně jeden léčitel rituálem poslal ke světlu. Jde proti nim bojovat jedině láskou a pomocí. A vlastně i oni přinášejí pomoc, aby si člověk něco uvědomil. Jo, a magie, teda myslím černá magie jen taky to, když na někoho vysílám už jen negativní myšlenky zloby, nenávisti atd. Tak tuhle amatérskou, ale taky hodně učinou magii provádí skoro každý člověk několikrát za den. A taky je to dobře viditelný...je to náš svět. Takže na závěr jen napíšu, že když člověk zažívá útoky na svou duši, je to proto, že sklízí to, co zasel...jsou to zkoušky pro sílu a vývoj jeho duše.

vysvětlení (Medy Pohodička, 31. 01. 2007 17:04)

Tím se netrap. V oblasti magie je možné v podstatě cokoli, ale má to svá pravidla. Já likviduji démony a útočné bioroboty, protože se nám zde na Zemi přemnožili. No a nejlepší metoda, jak je rozpoznat, je provokace. Provokuji tím, že ukazuji, co je nutné udělat pro nápravu světa, abychom se měli dobře.

Re: v pohodě (Hemenex, 30. 01. 2007 10:55)

Díky jedná dobré duši jsem se mohl podívat na tvé webové stránky a musel jsem upravit svoji představu o tobě coby puberťáka, který se chce pouze dělat zajímavým. Ano, puberťák tedy nejsi (to skoro na 100%) :-)
Za tuto svoji představu se hluboce stydím, musím na sobě ještě hodně pracovat.
Na druhou stranu věř, že za všechny svoje životy, na které si vzpomínám, jsem ještě neslyšel o někom nebo o něčem jehož "... údělem je provokovat okultní útoky a likvidovat útočníky". Vždyť to je takový ..... , fakt nevím co napsat!
Protože údělem čehokoliv snad může být jen buď provokovat okultní útoky nebo likvidovat útočníky ale né oboje zaráz. Vždyť to je to stejné jako když nějaká žena řekne, že jejím údělem je být 2x těhotná, proto je zaráz ve 3. a i v 6. měsíci těhotenství. Toť vše.
Možná si se zase spletl a chtěl napsat něco jiného nebo se zase mýlím já.
Takže, ač možná, hrajeme na stejné šachovnici asi se na ni nikdy nepotkáme.

v pohodě (Medy, 26. 01. 2007 18:34)

To zase není tak tajuplné. Mým údělem je provokovat okultní útoky a likvidovat útočníky. Toť vše.

pro Medy (Hemenex, 26. 01. 2007 09:49)

Fjuuu, no tto teda zírám. Trapná většina lidí na tomto světě zažije jeden, možná dva opravdových okultních útoků za život, dokonce si myslím, že úplně nejčastější je, že nezažije ani jeden, protože to není žádná legrace (přirovnal bych to k zápalu plic, ač se celý život potkáváme s původcem nemoci, skutečně onemocníme za život jednou, dvakrát a často ani to ne).
Jestli tedy je pravda (jak píšeš), že okultní útok je projevem mocenského boje v oblasti magie a ty jsi jich prožil již NĚKOLIK DESÍTEK !! pak je pro to jen pár vysvětlení:
Buď jsi velmi špatný člověk, s extrémními mocenskými ambicemi ve světě magie a tak se stáváš obětmi útoků svých konkurentů (v tom případě se mi za toto, co jsem napsal ošklive magicky pomstíš)
nebo jsi velmi špatný člověk, s extrémními mocenskými ambicemi ve světě magie a tak sám vyvoláváš okultní útoky na druhý a ti se pak jen brání - klasický souboj (v tom případě se mi za toto co jsem napsal opravdu ošklivě magicky pomstíš)
a nebo nejsi zas tak špatný člověk, protože něco co jsi napsal není ve 100% pravda (v tom případě se mi za toto co jsem napsal možná pomstíš jen nějakou nepěknou invektivou)
a nebo (což je nejméně pravděpodobné) jsi naprosto normální, průměrný člověk, který je jen naprosto nepoučitelný a pořád dokola (již po několik desítekkrát a pořád a pořád dokola) se navečer před spaním nacpe nějakým těžkým jídlem a pak má s toho často těžký spaní, které nakonec dopadne dobře protože jak píšeš: "... Tu jsem měl moc zničit nebo zahnat a pak jsem pokračoval v nerušeném spánku." to je opravdu síla. Po souboji s démonickou bytostí s nejasnými obrysy pak pokračovat v nerušeném spánku ... Ale jak jsem již napsal, tahleta poslední možnost je opravdu nejméně pravděpodobná.
A jestli patříš do první nebo druhé skupiny, doufám, že budeš vůči mě, i přes tento komentář, velkorysý a shovívavý. Nemám totiž žádné (natož pak mocnářské) ambice v magii. Opravdu nemám.

pro Medy (Satanka, 05. 01. 2007 12:05)

Jsem ráda že jsi po dlouhé době zavítal ke mně. Já zažila kletbu od někoho, kdo spadnul do černé magie, bylo mi předem ohlášeno co se stane a já tomu nevěřila. Nevěděla jsem na co se mám připravit a pak jsem to poznala. Stalo se. Je to něco co už nechci nikdy zažít, nejsem asi tak silná jako ty.

Moje zkušenosti a teze (Medy, 04. 01. 2007 13:32)

Podle mého názoru je okultní útok projevem mocenského boje a jeho příčinou může být konflikt představ a zájmů v oblasti magie. Základní ochranou proti němu je jednat ve skutcích i myšlenkách způsobem, který lze ospravedlnit a obhájit, protože pak můžeme počítat s duchovní ochranou.
Prožil jsem několik desítek okultních útoků a obvykle jsem ve snu procházel temným pokojem nebo domem a tam jsem našel temnou bytost. Pak mne moje duchovní ochranka probudila a já jsem ve svém pokoji vnímal démonickou bytost s nejasnými obrysy. Při oslovení nekomunikovala. Tu jsem měl moc zničit nebo zahnat a pak jsem pokračoval v nerušeném spánku.
Myslím si, že výsledkem okultního útoku bývá především likvidace duchovního průvodce nebo poškození zdraví, například zhoubný nádor na mozku.